Dostawa i czas realizacji zamówienia

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wszystkie meble drewniane wykonujemy ręcznie w naszej stolarni pod Łodzią, dlatego czas realizacji zamówienia zależy od rodzaju produktu:

Stoły – 21 dni*

Regały i konsole – 15 dni*

Stoliki kawowe i ławy – 15 dni*

Kwietniki – 15 dni*

Półki i kubiki – 3 dni*

Świeczniki – 3 dni*

*dni robocze (przy dużej ilości zamówień czas realizacji może wydłużyć się)

Czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty – oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia wyszły od nas jak najszybciej.

Przed wysyłką informujemy drogą mailową o nadaniu przesyłki.

Czas realizacji zamówień spersonalizowanych, wykraczających poza naszą standardową personalizację, jak i zamówień bardzo dużych jest indywidualnie ustalany z Klientem.

DOSTAWA

WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI

Na terenie Polski korzystamy z usług firmy kurierskiej, czas dostawy to 1-2 dni robocze od momentu wysłania.

Kurier dostarcza przesyłkę pod wskazany adres. Uwaga! Nie ma możliwości (jest sam) wniesienia mebli do mieszkania Klienta, prosimy o przygotowanie się na odbiór przesyłki. Meble wysyłamy starannie zabezpieczone na palecie.

KOSZTY DOSTAWY:

Stoły – 350zł

Regały – od 90zł do 350zł

Konsole – od 90zł do 250zł

Stoliki kawowe, ławy – od 60zł do 350zł

Kwietniki – od 90zł do 150zł

Kubiki – od 30zł do 90zł

Komplet półek – od 30zł

Półki – od 20zł

WYSYŁKI MIĘDZYNARODOWE

Do wysyłek zagranicznych korzystamy z usług firmy przewozowej Rhenus.

Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem.

 

SPRAWDZENIE PRZESYŁKI

Jeżeli opakowanie zabezpieczające towar jest uszkodzone, będziemy wdzięczni za sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze przed podpisaniem odbioru zamówienia – jest to zgodne z Art.74 prawa przewozowego.

W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:

  1. Odmowa przyjęcia zamówienia od kuriera.
  2. Sporządzenie protokołu szkody z kurierem (proszę zaznaczyć odpowiednie opcje: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”.
  3. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
  4. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na kontakt@projektloft.pl .

Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, prosimy o przyjęcie zamówienia i sprawdzenie jej zawartości przy kurierze.

W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:

  1. Przyjęcie zamówienia od kuriera.
  2. Kwitując odbiór zamówienia dodanie adnotacji, że przesyłka jest uszkodzona.
  3. Spisanie protokołu szkody z kurierem, to BARDZO WAŻNE.
  4. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
  5. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na kontakt@projektloft.pl .
Przewiń do góry