CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wszystkie meble drewniane wykonujemy ręcznie w naszej stolarni pod Łodzią, dlatego czas realizacji zamówienia zależy od rodzaju produktu:
Stoły – 21 dni*
Regały i konsole – 15 dni*
Stoliki kawowe i ławy – 15 dni*
Kwietniki – 15 dni*
Półki i kubiki – 3 dni*
Świeczniki – 3 dni*
*dni robocze (przy dużej ilości zamówień czas realizacji może wydłużyć się)
Czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty – oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia wyszły od nas jak najszybciej.
Przed wysyłką informujemy drogą mailową o nadaniu przesyłki.
Czas realizacji zamówień spersonalizowanych, wykraczających poza naszą standardową personalizację, jak i zamówień bardzo dużych jest indywidualnie ustalany z Klientem.
DOSTAWA
WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI
Na terenie Polski korzystamy z usług firmy kurierskiej, czas dostawy to 1-2 dni robocze od momentu wysłania.
Kurier dostarcza przesyłkę pod wskazany adres. Uwaga! Nie ma możliwości (jest sam) wniesienia mebli do mieszkania Klienta, prosimy o przygotowanie się na odbiór przesyłki. Meble wysyłamy starannie zabezpieczone na palecie.
KOSZTY DOSTAWY:
Stoły – 350zł
Regały – od 90zł do 350zł
Konsole – od 90zł do 250zł
Stoliki kawowe, ławy – od 60zł do 350zł
Kwietniki – od 90zł do 150zł
Kubiki – od 30zł do 90zł
Komplet półek – od 30zł
Półki – od 20zł
WYSYŁKI MIĘDZYNARODOWE
Do wysyłek zagranicznych korzystamy z usług firmy przewozowej Rhenus.
Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem.
SPRAWDZENIE PRZESYŁKI
Jeżeli opakowanie zabezpieczające towar jest uszkodzone, będziemy wdzięczni za sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze przed podpisaniem odbioru zamówienia – jest to zgodne z Art.74 prawa przewozowego.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
- Odmowa przyjęcia zamówienia od kuriera.
- Sporządzenie protokołu szkody z kurierem (proszę zaznaczyć odpowiednie opcje: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”.
- Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
- Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na kontakt@projektloft.pl .
Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, prosimy o przyjęcie zamówienia i sprawdzenie jej zawartości przy kurierze.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
- Przyjęcie zamówienia od kuriera.
- Kwitując odbiór zamówienia dodanie adnotacji, że przesyłka jest uszkodzona.
- Spisanie protokołu szkody z kurierem, to BARDZO WAŻNE.
- Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
- Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na kontakt@projektloft.pl .